zaterdag 13 oktober 2012

p&s 2012: dag 9

Deze zaterdag heeft een thema: koffie, thee en gebak.....
Daar ga ik eerst even van genieten. In de loop van de namiddag of avond komt de bijdragen van mij en die van Marjan op het weblog.

Have a nice day!

p&s 2012: dag 9

Eerst schrijven en daarna plakken, brengt een verrassing met zich mee. In de afgelopen dagen inspireerden de plaatjes me meestal tot een onderwerp om over te schrijven, maar andersom blijkt het ook goed te werken. Ik schreef en vond daar de plaatjes bij die bij de tekst pasten. Gewoon uit de stapel naast mijn bureau. Een wonderlijk proces. Deze keer dus geen plak-en-schrijf die uitmunt in mooiheid, passende kleuren of evenwichtig beeld. En dat maakt deze pagina net zo belangrijk en interessant voor mij als alle vorige.

2 opmerkingen:

www.hetjuwelenboek.blogspot.nl zei

Mooi is toch altijd hoe dingen ontstaan. Soms liggen ze zo voor het oprapen, dat herken ik helemaal.

Aline zei

Zoals beloofd dag 9, had ze maandag wel gemaakt, maar had weer eens geen tijd om te bloggen...