maandag 8 oktober 2012

p&s 2012: dag 4

Het ontbijt zit achter de kiezen. De kinderen zijn naar school en ik mag weer aan de slag. Maar eerst het ochtendritueel dat ergens in de herfst altijd start:


14,6 graden - brrr

een blik op de thermometer:
de kachel mag echt wel aan!

keukenwekker

De keukenwekker aan voor de volgende afspraak.

de innerlijke mens

De innerlijke mens wil ook wel wat (thee en een spreuk)

collage restanten

Spullen klaarleggen en restjes zoeken.

deel p&s 2012 dag 4

En dan... plakken en schrijven. 
Heerlijk toch?

Heb je ook geplakschrijfeld vandaag? Zet je link in de box hieronder. Dan kom ik kijken!

5 opmerkingen:

voeteninhetwater zei

Ook vandaag heb ik weer mee gedaan en de link gedeeld

Ellen zei

Hoi allemaal
Wat een grappig en fotoverslag. Mmm, die wekker is bij mij ook nodig om op tijd te stoppen. Ik kan me in dit creatieve gebeuren helemaal verliezen. Heerlijk toch? Fijn om dit samen te delen!

Kriebels en Krabbels zei

De piep van deze wekker is echt niet te negeren (wel jammer dat 'ie niet verder dan 99 minuten gaat). Ik heb 'm echt nodig omdat ik anders echt helemaal de tijd vergeet.

Aline zei

Bij deze mijn bijdrage voor vandaag...

Chantal zei

en die van mij... :)