maandag 15 oktober 2012

p&s 2012: afsluiten

My creation


De Plak-en-Schrijf Tiendaagse zijn wat mij betreft voorbij gevlogen. Met iets minder deelnemers dan vorig jaar (jammer), maar met even veel, zo niet meer plezier dan vorig jaar heb ik deze uitdaging weer volbracht. Terugkijkend op mijn pagina's zie ik dat het me dit jaar niet echt om de plaatjes of technieken ging, maar wel om de kleuren. Het is niet wat ik bewust gekozen heb, maar wat ontstond en wat een mooie uitdaging was om mee verder te experimenteren. Dit jaar werkte het voor mij het beste als ik kon putten uit een grote stapel losse pagina's die ik ooit uit heb gescheurd. Dan kon ik meer doorwerken dan wanneer ik door een tijdschrift moest bladeren. Maar misschien is het een volgende keer wel weer anders.

Ik ben benieuwd hoe het volgend jaar zal gaan, want ook dan wil ik van 5 tot 15 oktober deze tiendaagse weer voortzetten. Voor nu rest mij nog wat bedankjes uit te spreken:

Allereerst wil ik iedereen bedanken die heeft meegedaan, of dit nu maar 1 keer lekker thuis achter de tafel zonder te delen was of dat het via het weblog was. Fijn dat je het lef had om het een keer uit te proberen.

Dan gaat mijn dank uit naar de tijdschriften en de tijdschriftenmakers, want zonder hun prachtige pagina's had ik nooit mijn plak-en-schrijfsels kunnen maken. Dit jaar maakte ik gebruik van illustraties uit o.a. Zens, Margriet, Libelle, Seasons, Esta en Onverwacht Nederland.

En tot slot wil ik alle lezers bedanken die vol geduld wachten op weer wat stukjes over dagboekschrijven.

Allemaal bedankt!

2 opmerkingen:

Aline zei

En mijn afsluiting: http://www.alineblogt.nl/2012/10/tien-dagen-plakken-en-schrijven-2/

Annemieke zei

Zo jammer dat ik het totaal gemist heb! Maar voor 2013 staat het in mijn agenda, bij leven en welzijn doe ik zeker weer mee!!!